A-segment forum

Het forum voor de A-segment rijder

Waarom eigenlijk een grotere auto?

Voor alle het overige met betrekking tot A-segmenters die niet onder één van de andere categorieën valt.

Waarom eigenlijk een grotere auto?

Berichtdoor Petrolhead Tom » Di Apr 15, 2014 8:14 pm

Ja een grotere auto bied wellicht wat meer comfort maar heb je dat echt nodig? Een auto uit het A-segment bied zoveel voordelen ten opzichte van een auto uit een hogere klasse dat ik prima met de nadelen kan leven.
Petrolhead Tom
Site Admin

Re: Waarom eigenlijk een grotere auto?

Berichtdoor up! » Za Apr 26, 2014 7:43 pm

Je moet het doen met wat je hebt, en daar tevreden mee zijn. Ik ben zeer tevreden met mijn up! Rijdt zeer comfortabel, uitstekende snelwegauto, Autobahnbrenner (191 op de teller), perfecte stoelen, wat is er meer te wensen? :)
up!

Re: Waarom eigenlijk een grotere auto?

Berichtdoor Autheo » Za Mei 10, 2014 4:23 pm

Als je geen groot gezin hebt, kun je m.i. prima met een kleine auto uit de voeten. Het comfort van de kleintjes doet tegenwoordig vaak niet meer onder voor dat van de middenklassers. OK, als je hoge eisen stelt aan vermogen, of als je auto ook als trekvoertuig moet dienen, dan is een a-segmenter misschien niet de juiste keuze. Maar als je voornamelijk de auto gebruikt om jezelf te verplaatsen van A naar B, is een a-segmenter misschien zelfs wel de betere keuze. Zelf rijd ik voornamelijk alleen in de auto, zo'n 30.000 km per jaar. En dat gaat prima, lekker comfortabel, lekker zuinig, makkelijk een parkeerplekje vinden en ga zo maar door. OK, voor m´n vakantie's heb ik wat anders (zie bij Off Topic), maar voor dagelijks gebruik zou ik niet anders dan een a-segmenter willen!
Mii Style Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white |

Afbeelding Afbeelding (zie review)

Voorheen Daihatsu Cuore, verbruik 4,6 l./100km= 1 op 21,8
(was pittiger, zuiniger, van binnen ruimer, maar minder comfortabel)
Gebruikers-avatar
Autheo

Terug naar Algemene deel voor A-segment auto's